KÖZTÉRI KOMMUNIKÁCIÓS KAMPÁNYT INDÍT A HAZAI TERMÉKEK NÉPSZERŰSÍTÉSÉRE A NEMZETI AGRÁRGAZDASÁGI KAMARA


Óriásplakát- és city light-kampányt indít augusztus 1-ével a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara „Itthonról Otthonra” nevű programjával kapcsolatban. A köztéri kampány jól kapcsolódóik abba a törekvésbe, hogy egész évben edukációs jelleggel olyan látásmód-formáló üzeneteket juttasson el szórakoztató formában a fogyasztókhoz, amelyek segítik a hazai termékekbe vetett bizalom erősítését. Óriásplakáttal 168, míg city light poszterekkel 110 központi, illetve kiemelt helyen találkozhatnak egy hónapon át a hazai zöldség- és gyümölcsfogyasztók. A köztéri kommunikációs eszközök használata jól illik abba a korábban meghatározott kommunikációs stratégiába, amelynek megfelelően a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara idén kibővített eszköztárral kívánja elérni a fogyasztókat, ezzel szolgálva a minél hatékonyabb tájékoztatást, valamint segítve tagjait, tehát a hazai termelőket.

Ennek érdekében a köztestület májusban „Itthonról Otthonra” címmel életmód témájú Facebook-oldalt hozott létre. Itt egész évben edukációs jelleggel olyan látásmód-formáló üzeneteket juttat el szórakoztató formában, amelyek segítik a hazai termékekbe vetett bizalom erősítését. Az online jelenlét nagyban segít eloszlatni több tévhitet, valamint segíti a tájékoztatást. Többek között arra hívja fel a figyelmet, hogy a friss, magyar zöldség-gyümölcs könnyen megkülönböztethető a még éretlenül leszedett és gyakran több ezer kilométerről ideérkező importtól. Hangsúlyos és visszatérő üzenetként jelenik meg, hogy a hazai termékek megvásárlásával a hazai gazdálkodókat és ezáltal a hazai gazdaságot támogatjuk, ezért részesítsük előnyben a hazai termékeket.

Az „Itthonról Otthonra” Facebook-oldal hatékonyan segíti a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara fogyasztásösztönző kampányait is, így a júniusban lezajlott gombanépszerűsítésben és a júliusban tartott dinnyekampányban is fontos szerepet játszott, valamint az októberben induló alma promóciós kampány is hangsúlyosan jelenik meg az oldalon. Az „Itthonról Otthonra” kezdeményezés sikeresnek bizonyult, elfogadottsága a vártnál is nagyobb, hiszen az első három hónapban már közel 10 ezer követővel rendelkezik az oldal. A most induló köztéri kampány várhatóan még nagyobb ismertséget ad a friss hazai termesztésű zöldségeknek és gyümölcsöknek. Az egyhónapos köztéri kampány alatt és után a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara folyamatosan üzemelteti az „Itthonról Otthonra” Facebook-oldalt, ahol változatlan tartalommal és információkkal segíti a tájékoztatást.

Forrás: nak.hu

2017.08.08.